Page2_025_F

Ch 4 – 25 – Edgar’s Ace Form

Hope he finds his Journal and quickly get back to finishing Prince Fleance’s homework… or not! Hahaha

BTW I’m at Anime Expo! If you’re there come say Hi! Artist Alley  Tables # A41 & A42 Row A (first row of Artist Alley, next to the Comic Marker booth).  Or look up Pandect in the AA directory.

Wardrobe Revamp entries are being submitted!  Check them out! :D  Voting for the winner will start on July 11th!  Entries are still accepted until July 10th.  Can’t wait to see all the submissions!

This entry was posted in .
  • Shiro-Kuroi Minamoto

    Edgar!!!! <3 his Ace form is always so pretty.

  • LukaTisus

    EDGAR

    HI EDGAR <3

    Just keep standing by that cage, my dear little gecko. ~<3 YOU'RE BEING WATCHED.

  • Abby VanZandt

    Squealing right now

  • Marissa

    Edgar looks so amazing in full color!!! <3
    So excited for more of Edgar's story.

  • Motoko Coeman

    I love Edgar! But something is telling me that the trip will be rough.

  • TwilightDreamer

    *swoon* man….Edgar is gorgeous!! XD
    I’m kind of nervous about him being in that area though, have to admit….

    • Sanu Wolff

      Gah! Edgar is hotter than a molten lava cake on sunday after a football game! I mean he’s like!—-wow!

      *pomf*

      • TwilightDreamer

        lol XD

  • Keys2tkingdom

    I see Edgar is still nervous and still drop-dead gorgeous.

    And honestly, I wouldn’t like it any other way :P

  • yaoi fanatic

    Edgar is awesome looking <3 and totally hot

  • raris

    Edgar is sooo hot!

    But it feels like that snake is going to rape him or something

  • FINALLY.

  • Onyx

    . . . if only you could see my smile :D I’m just . . wow! I can’t wait to see the wardrobe revamp and to see what else you have in store! (I paused reading the BETA for this so it’ll be a surprise to me too :3)

  • Volubleviking

    Yay! Almost Noah time, can’t wait to see him in glorious color! Loving the redesign of his habitat to the terrarium room, very nice and fancy.

    • LukaTisus

      *Heart ASPLODES.*

      > 3< CAN'T WAIT.

  • Is that a snake tank behind Edgar? Funny, I can’t seem to see any snake in it…

    8D

  • PrinceNolan

    bruhhh

  • natta0202

    He looks AMAZING in his ace form!!! X3