Page1_043_F

Ch 2 – 22 – Simple Victory

Happy Birthday to me!!! :3

I’m old…

;___;

GOOD NEWS!!! Pandect is set for an early launch.  book will be on sale May 16, 2014.   It will be sold by Amazon, if you would like to get it from me it will have to wait till Anime Expo 2014.  Or bring it to Anime Expo and I’ll sign and/or doodle in it.

The first book goes all the way to the end of Chapter 3.  Thank you for reading!
coverback

 
I’ve ordered 2 proofs, the first one was too dark, the second one was much better. You can see a comparison video below. Thanks for subscribing to my channel! :)

This entry was posted in .
  • LukaTisus

    AAHH..

    AAAAHHH!

    I NEED DIS.

    • Morbidprince

      Thanks Luka!!!!!!

  • TwilightDreamer

    lol! omg, Fleance sooo would be thinking something like that :P
    Happy Birthday! ^-^ and congradulations on the release of Pandect! :D I’ll have to order it asap!

    • Morbidprince

      Aaw thank you X3!!!! I’m so excited too!! I guess Fleance thinks outside the grid?? Get it? Outside the GRID?? >_>;; oh that was cheesy….

      • TwilightDreamer

        rofl! XD maybe just a little….but still good ^_^

  • Keys2tkingdom

    I don’t know what’s more awesome; Fleance’s reason for moving the knight, Caesar’s reaction to Fleance’s reason for moving the knight, or the fact that Fleance won with that reason for moving the knight.

    Also, Happy Birthday! (Though it may be a bit belated…)

    • Morbidprince

      Haha thanks!! I’m happy you liked all 3 XD more to come!!

  • Lyuna Whitebreak

    Fleance is winning chess with a rule of nature? Cool! And I wish you also happy birthday! :D

    • Morbidprince

      Aaw thank you!!! Yes that is how chess should be won

  • Ocearen

    Happy Birthday!!!!
    ….. Now I wonder if I want to buy one now for reading and another for at Anime Expo for you to doodle in…..

    • Morbidprince

      AAAAH thanks!!! I’ll doodle on any paper you give me lol

      • Ocearen

        Once I’m done exploring AX, I’ll head over and be your minion again 83

  • InfiniteIon

    I love Fleance’s explanation because it was simply hunter’s logic more so than snooty, pretentious chess jargon.

    Also, the zebras amused me so much that I have to ask: Could the zebras or that lone zebra become a wallpaper? If not then I do understand.

    • Morbidprince

      Haha sure! U like my crazy zebra? Thanks!! What kind of wall paper r u looking for? I’ll make it!!

      • InfiniteIon

        Yes, I adored the crazy zebras huddled together. You’re welcome. I was thinking of a desktop wallpaper because I’d like to see these zebras on my laptop screen. :)

  • GrellFTW

    XD I love Fleance’s explanation. That was amazing. Happy Birthday, by the way! Celebrate the day you escaped from the womb of your mother.

    • Morbidprince

      Haha Fleance wins the end! Thanks!

      • GrellFTW

        By the way, I loved those zebras. They were amazing

  • Yah! I’m excited for your book launch! Congrats!

    • Morbidprince

      Thank you ^_^

  • Inuhime

    Happy Bday!! ^_^ Happy book launch!! Lots of happy today!

    • Morbidprince

      Thanks so much!!

  • KiannaLeigh

    I can not, can not, can NOT wait to get this in print. *squeal* so excited!

    Plus happy birthday! Congratulation on getting older! I wish you cupcakes (or your other favorite sack food) and love.

    • Morbidprince

      Haha it was nacho and salsa XD!!! OOOH a bday cake made of nacho and salsa?!? U rock!! I am very excited to launch this!! Thank you!!

  • KawaiiRadioHead

    HAPPY BIRTHDAY

    • Morbidprince

      Thank you!! :3

  • Elayna Pavitt

    Happy birthday !! :)

    • Morbidprince

      Thank you!! :)

  • ArtieDear

    HAPPY BIRTHDAY! :D ahhhh scritch under his chin caesar! Do it do it!

    • Morbidprince

      Haha yes that totally works on cats! thanks Artie!!

  • kymyit

    happy birthday!!
    It’s not so simple, Fleance!! XD I was something like “what” too XD

    • Morbidprince

      Thanks!! Dang we would so not survive if we have to hunt our food…

  • Endari77

    Can I just tell you how adorable that freaking zebra is?

    • Sienna Smith

      I concur. Petition for cute little pandect comic zebra stickers

  • Tori

    Where will you be at the Anime Expo? In a booth? or in the artist alley?